tisdag 17 mars 2009

. se







Har inte skrivit på en hel vecka och en dag.



Har tyo inte haft något att skirva om.. men igår så var det Sexuall samvetnad dan elr vad den nu hete.. morognen började med en föreläsning i Aulan, sen där efter pratade med vi någong från RSFU ganska okej typ..



sen sissta lektionen var det dans:D ,det var seriöst skittkul .. :D, men jag sög på Vals med en killkompis från lågstadie:D haha ajaa..



Idag är det klassrådets dag, det blir bl.a Pannkakstävling, Norsk fylla m.m .. får se om det blir bilder med mobilen:D..



& snart är det Påsklov:D , inte för att jag ser fram emot sissta veckorna i skolan innan dess men det ska bli skönt:)..sen så är ju det Sommarlov:D:D:D fan va skönt..



Men ska väl nu börja fixa mig för att sen åka till skola..

några bilder från Söndagen i Olles korg:D

Ha en bra dag:)



Puss~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Senaste

Om mig

Mitt foto
En 18årig tjej som går andra året i gymnsiet och kämpar med mina drömmar!