fredag 10 april 2009

Långfredag!

Sol ute, kan det bli bättre? , tror nog inte det^^
Just nu har jag fönat klart mitt hår och ska börja plugga ute i solen:)..
Ikväll ska vi till Jakobsbergkyrkan som alla andra Långfredagar..
Snart är ju Påsklovet också slut, vliket jag tycker är jätte skönt , dels för att vi bara har 8veckor kvar i skolan då, och att få avsluta Åk 1 och få börja i Åk 2... jag tycker att tiden går jätte snabbt, vilket är skönt men ibland känns det som om att man missar så mycket tid? Ajaa.. men när skolan är slut då kan man få ta igen sin tid under sommarlovet:)
Nu ska jag ta och börja plugga ute i solen.
Ha en bra dag.
Arrividerchi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Senaste

Om mig

Mitt foto
En 18årig tjej som går andra året i gymnsiet och kämpar med mina drömmar!