tisdag 5 maj 2009

35

...dar kvar till sommarlov:D fan va göööttt.. längtar!
Idga har dagen gått ganska snabbt, först hade jag Italienska, ganska soft lektion för att var typ lätt...sen ahde jag matte, lite midre okej för jag har problem med PQ formel, men däremot har jag äntligen lärt mig att TILLÄPMAAAAAAAA .. :D
bra va( a )
.. Den här veckan så har jag typ bara Nationella i engelska, läs och hör övning.. sen inget mer:D
Juste.. idag ahde jag ju också dram, jag ligger mellan VG-MVG meeeeeeen, jag Annika och Sofie måste göra en till pjäs men en helt annan stil typ:P .. ahjaa det klarar vi av:D..
Och snart reser jag också iväg till Libanon:).. LÄNGTAR SOM FAAN!
Det var allt
Puss~~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Senaste

Om mig

Mitt foto
En 18årig tjej som går andra året i gymnsiet och kämpar med mina drömmar!