tisdag 26 maj 2009

Italiano belissimo=)

Idag har dagen gått typ småsakta.. men det började med att vi hade Italienska på morgonen, vi fick tillbax provet jag fick 18, meeeeeeeeeeeen 19 var G, så då kom jag med mina petiga saker och till sisst så blev det 19p:D, jag blir godkännd på Italienska glad som fan:D..
Ahh men sen så gick vi några till djurhuset för vi skulle ha ett onödigt prov som man inte ens kunde plugga på, ELLER, så kanske han ville man skulle komma fram och tebax till djurhuset för att läsa på allt, och hur fan ska man kuna hinna med det när lunchrasten är ca 50 min(vår längsta, 30 min (kortast), ne ne.. ajaa men provet gick sådär.. och innan provet hade vi i drama uppvisning och det gick bra så hoppas att hon ger oss alla MVG NU!
Det var allt, ska forsätta plugga KEMI och kolla på Ugly betty, där efter desperata fruar och Hell´s Kitchen där efter=)
Puss~~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Senaste

Om mig

Mitt foto
En 18årig tjej som går andra året i gymnsiet och kämpar med mina drömmar!