torsdag 4 juni 2009

Inte så långt kvar nu!

Ohh gud vad jag längtar till sommarlov!!!


Ajaa snart snart, idag så hade vi inte så mycket att göra i skolan, egentligen bara chill..men så var det sista lektionen i Fysik, då kom jag Emma & bigge på att som avslutning till Monir så gör vi en låt, så det var Jag,Emma som var låtskrivarna, Bigge som spelade på gittar och med hjälp av :Ännish,Marie,Bärta,Hanna & Camilla så blev låten jättebra!!!!


Sen så när vi spelade upp dne för HELA klassen+ Monir haha fan va bra det blev då, och Monir blev jätteglad=)..haaha.. och sen så var Kemilektionen inställd så vi fick sluta tidigare..


Så Emma, lägg ut vidoen på facebook haha( a )
Grattis också till Michan som klarade av sin motorcykel teorit provet=)<3




söte Alexander!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Senaste

Om mig

Mitt foto
En 18årig tjej som går andra året i gymnsiet och kämpar med mina drömmar!