måndag 1 juni 2009

Måndag

..snart lov, 8dar kvar=), fan va skööööööööönt.. idag är det fysik prov, och har inte pluggat:(, fössökte plugga igår men seriöst fattade inget!!!!!!!!!!Ajaa.
Idag så är det sovmorogon, om man ville så kunnde man börja 8.10 för att se vad man fick i betyg i Historia, jag vet redan avd jag fick så ja..
Efter skolan diag ska jag till välling by , börjar bli som dig Ida, beroende haha nee men måste hitta kläder!!!!!!!!
Ja och på tala om välling by, på Ondag ska jag och Ida gå och kolla på Alexander Rybak:D, elr vad han nu hete..
finns inget mer att skriva, fint väder idag, inte en ända moln på himlen!
Puss~~

28dar kvar till Libanon:), LÄNGTAAAAAAAAAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Senaste

Om mig

Mitt foto
En 18årig tjej som går andra året i gymnsiet och kämpar med mina drömmar!