onsdag 17 juni 2009

Onsdag

Ok ,nu har jag typ börjat små planera till min födelsedag, fest elr tjejmiddag?
Kommer nog bli tjejmiddag, räknar med att ca 12-14 st kmr att komma, och det kankse blir i Olle's-korg Libanesisk meza:D, jaja men det är veckan efter jag fyller år, dels att pappa kommer hem från Libanon den 22Aug (fyller år då), och för att en av dem som ska komma inte är hemma då!
Ajaa men mer om det om 2 månader haha..
Nu är det bara 12 dar kvar till Libanon och mkt ska göra innan dess.. fan vad tiden gick snabbt..idag vet jag inte vad jag kmr att göra, kanske sola och läsa vidare boken-Till salu så hemsk..
ha det bra
Puss~~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Senaste

Om mig

Mitt foto
En 18årig tjej som går andra året i gymnsiet och kämpar med mina drömmar!