torsdag 26 mars 2009

gnu

Halloj...
Idag har dagen varit ganska okej, förutom att en lärare ska bara vara SUR 24/7, och var ens är man lärare om man inte vill lära ut på ett bra sätt.. okej han kanske är snäll men liksom han göt så att andra mår dåligt(ialafall jag).. ajaa slut pratat om han nu.. arnash har dagen vair bra, sol har det varit:D , sne sissta timmen hade vi Kemi med Ulla, asså seriöst man ska ha en lärare som Ullaaa!!! men har också andra favvo lärare:)..
Sen på morogoen hade vi Biologi test, fick 18 av 20..typisk men det var ialalfall bra:D..
Imorgon är det Fredag, vilket i mitt fall är att gå till skolan, ha gysik på morogonen=/, matte prov-muntligt:D,och till sist svenska med sonja.. och efter det ska jag hem och plugga mer!!!!! och då blir det plugga till kemi provet sen på kvällen skirva kalart Biologiinlämmnig & sen sova.. och helgen blir typ lika dant!!!!!..
Juste måste bara säga att Ulla(kemi läraren) är så snäll, istället för att vi ska liskom oroa oss hemma övet saker vi inte kan till Kemiprovet, så fick jag hennes hemnr:D , hur många lärare ger sitt hemnr till elever ifall man vill fårga nåting om ett prov! ahh.. ajaa
Nu ska jag väl sätta fart och börja plugga inför matten.

Puss~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Senaste

Om mig

Mitt foto
En 18årig tjej som går andra året i gymnsiet och kämpar med mina drömmar!