onsdag 25 mars 2009

Min mage!

Okej, Onsdagen har väll varit ganska okej.. utom sissta lektionen, då jag hade Historia prov och så får jag VÄRLDENS magkramper under provet & kände att jag ville spy.. tillsist så orkad ejag inte ens göra klart provet, och det kommer säkert att påvärka mina betyg i Historia!
Jag suger värkligen på det och fattar inte hur jag ska klara av HISTORIA!!!!!! ahh.. ajaa
Just nu har jag iallfall styrcketränat lite, har skit ont i mina tår p.g.a jumpan idag, man skulle fösöka hänga i bommerna elr hur man n ustavar , så länge som möjligt. Och jag skulle testa och självklart gör jag illa mig, jag landar på mina tår somviker sig innåt och gissa om det gjorde ont!!!!!!!!!!!!!!!!.. tkr att Tim borde bli lite snällare genom att lägga t.ex en matta under( a )
ajaa.. men just nu så pluggar jag inför mitt läxförhör/prov inför imrogon, Liv och miljö i samspel 1, jätteoligt.. jag älskar seriöst att ha Biologi & Djurkunskap, ser alltid fram emot att ha prov och få läsa ca 40 sidor till proverna vi har:D, skulle kunna läsa 70 sidor utan att tröttna.. och på tala om Biologi, såg just att jag ahde fått VG- på min labbraport :D:D.. gald jag blev;)

men jag ska väll forsätta plugga, för vill få MVG på detta, och vill ha mvg i slutbetyg också;D
Ha det bra.
Puss~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Senaste

Om mig

Mitt foto
En 18årig tjej som går andra året i gymnsiet och kämpar med mina drömmar!