måndag 23 mars 2009

HISTORIA, BIOLOGI, MATTE, KEMI, SVENSKA

Jaaa det är allt jag har nu dem kommande veckorna innan lovet, denna veckan:

Historia-Onsdag
Biologi( jättelätt)-Torsdag
Matte(jättelätt)-Fredag

Nästa vecka:
Kemi-Måndag
Svenska prov-Torsdag?
Inlämmningsrabete-Torsdag

Och det jag är klar med är:
Pluggande av Historia+ Imorogn också.
Biologi-Fångst återfångst
Italienska
Och nu i helgen blir det pluggande på: Kemi & göra klart biologiarbetet!
ehh gissa om jag kmr vara död innan lovet!

Sen under lovet:
Plugga matte, göra alla tal om igen:D
Och plugga på Kemi eftersom vi har nån läxförhör efter lovet.Det var typ allt..
Eller inte, annika jag och Sophie måste också skriva en manus till bår pjäs som vi ska göra och den måste vara 15-30 min lång...

Nu ska jag sova!
God Natt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Senaste

Om mig

Mitt foto
En 18årig tjej som går andra året i gymnsiet och kämpar med mina drömmar!