lördag 22 augusti 2009

Ja må JAG levaaaaaaaaaaa som fyller 18år idaaaaag:D:D

Grattis till mig själv idag som fyller 18år haha.. vaknade nyss gick in på msn första som grattade mig var mammas bästa kompis Pacale:D
Öppnade min första present av Marie, tack så jätte mkt jag älskade den lika mkt jag skulle ha älskat om du bara sickat ett sms, igen tack Marie:D<3<3<3
Idag smsar mig igår rätt rolig sms tänker inte skriva dne här men vad ska jag säga Bjröne, diskret, älskar dig iallafall hahaha
Idag kommer Pappa hem också från vackra Libanon som jag saknar.
Igår så fyllde min moster man och i förrigår så fyllde världens bästa underbara Emma som alla och jag saknar:( <3 Emma tacck igen för sms.et :)<3
De var allt

Pusshej


Mosters man,Moster & jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Senaste

Om mig

Mitt foto
En 18årig tjej som går andra året i gymnsiet och kämpar med mina drömmar!