onsdag 26 augusti 2009

Onsdag 26 Augusti.

Jaa, varit ett bra tag sen jag skrev i bloggen, detta har hänt:
Jag fyllde 18år Lördagen den 22 Augusti, och detta fick jag:
Silverkors halsband av Marie.
Pengar av mamma,pappa & storebror.
Rosa kofta & två naglacker av Ida.
Vita rosor av mamma & kort+ triss haha
+
Frukt tårta, min favorit!:D
Pappa kom också hem samma dag då jag fyllde år.
Och idag köpte jag en ny väska för bara 100:- i Tensta C hahah..( a )
Sen så kanske jag har ett helgjobb på G (y), återkommer till det..

Sen har det hänt en sak till men det skriver inte vem hur och andra såna saker på bloggen, men kan skriva att en underbar person gick bort Söndagen 23 Augusti klockan ca 23.00 på kvällen.R.I.P.<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Senaste

Om mig

Mitt foto
En 18årig tjej som går andra året i gymnsiet och kämpar med mina drömmar!