söndag 8 november 2009

Invigning!

Idag är de Söndag, vilket innebär att de e Skansen veckan, näst sista dan!!!!!!!!
Ikväll ska vi till en invigning för ett nytt Café inne i stan, de som äger stället är pappas kompis barn!
Sen imrogon ska jag tatuera mig, äntligen! Ser fram emot att få lida några timmar, NOT!
( Och vi får väl se vem som kommer att lida mest, jag elr du Ida haha (a ) )

Och idag fyller Ida 18år.
Känt dig i 5 och ett halv år.
Om du fortfarande skulle gå med I***e och jag med dem andra då kankse vi inte skulle vara så bra vänner som vi är idag!

Och även om vi inte umgås lika mkt som vi gjorde förr, vilket är tråkit så finns jag här för dig!
Hoppas att detta år bli ett bra år för dig och hoppas att vi kmr fortfarande vara vänner i flera år till.



5år 6månaders vännskap,
jag hoppas att de håller mer än flera år<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Senaste

Om mig

Mitt foto
En 18årig tjej som går andra året i gymnsiet och kämpar med mina drömmar!