måndag 16 november 2009

Long Time!

Okk, har egentligen inte orkat bloga p.g.a av jag har varit i Skansen och fått Etologiska studier, som var jätte tråkigt( tycker jag)!
Sen i Fredas tatuerade jag mig, Mamma och Ida följde med( Tack igen Ida), har haft lite små ont i axeln men de bör väl försvinna snart.
Kan verkligen rekommendera Ted's Tatto i Brommaplan, även om jag fick vänta 2 gånger så var det värt de!!!!!!!
Så denna vecka är de ganska stressigt, och idag så var Jag,Holly,Michan,Hanna,Bärsta och Clearie vi beslöt oss att vara med Lucia i skolan haha!! ^^
Ajaa men den här veckan så blir de stressigt.

Måndag-INGET

Tisdag-Matte C Läxa ska in

Onsdag-Etologiprov i två timmar,lämna in rapport, Idol i Välling by och Fotbollsträning!

Torsdag- Gymnaisemässan stå där o babbla!

Fredag- Ingen skola för mig, följa me Ida för nu ska hon Tatuera sig =)

De var typ allt!
Nu skall de pluggas!
Puss Min nya Tattoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Senaste

Om mig

Mitt foto
En 18årig tjej som går andra året i gymnsiet och kämpar med mina drömmar!