måndag 23 november 2009

Ny vecka!

OKK. Som alla andra har sktivit på sin blogg, så är det fan jul snart!
1månad och 1 dag kvar, och jag har redan skrivit upp vad jag ska köpa tiill familjen och vänner för julklappar!
Sen efter julen kmr SOMMAREN komma jätte snabbt
Denna vecka är stressig som alla andra kommande veckor.

Måndag-inget
Tisdag- Siri Lanka dag, PLUGGA!
Onsdag- Engelska läxa, ord+ glosor+frågor, redovisning djurvård kunskap PowerPoint, träna fotboll. + plugga!
Torsdag- biologi förhör, därefter bio med tjejerna NEW MOON! ev. plugga!
Fredag- Inget
Lördag-Skriva idrottstentan klar, ev gå ut!
Söndag- Lämmna in alla inlämmningar!

Nästa vecka
Måndag- Matte förhör
Tisdag- Inget
Onsdag-Kemi prov
Torsdag-Inget
Fredag-Inget

än så länge iallafall!
De var typ allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Senaste

Om mig

Mitt foto
En 18årig tjej som går andra året i gymnsiet och kämpar med mina drömmar!