fredag 20 november 2009

Ida's Tattoo


Fredaaaaaag, äntligen!

Eller ja förutom att den här veckan har varit slapp vecka, utom måndag och Tisdag då man var tvungen att plugga till Etologi-provet! De gick faktisk bra, tror nog att de kanske blir ett vg:o haha!

Sen hade vi håltimme, vi gick och fikade.

Sen igår hade jag bara typ 1 och en halv lektion! Håltimme i ca 3timmar!!!!!!! ONÖDIGT!

Därefter åkte jag och Sakura in till Älvsjö Gymnasiemässan stog där och prata med olika ungdomar Gud minns typ när jag jag där och hur alla bara kom fram te en, och så innan vi skulle gå så klättrade jag i klätterväggen haha! Gick typ as dåligt!

Nu idag så åkte jag till b-plan för att Ida skulle tatuera sig, så fick hon vänta i en timme för han var läring, ganska bra för att vara de, men vi hade trevligt iallafall!
De var allt
Imorgon blir det att lämna in alla uppsatster man har!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Senaste

Om mig

Mitt foto
En 18årig tjej som går andra året i gymnsiet och kämpar med mina drömmar!